Вчасно
Ведення соцмереж
Стратегія ведення
Інтро: Вчасно – парасольковий бренд групи українських сервісів для бізнесу.Сторінки Facebook та Instagram спільні для усіх сервісів.
Ідея: Піти від сухого корпоративного спілкування і почати говорити з аудиторією простою, дружньою, зрозумілою мовою.Розповідати про сервіси, розважаючи аудиторію мемами та яскравими віжуалами.
Приклади тем: Оновлення в сервісах, оновлення в законодавстві та на ринку, кейси використання, вакансії компанії, благочинність.
Показники в Facebook
За 7 місяців роботи та у порівнянні з попереднім періодом
1,3 млн
Охоплення
+105%
24,4 тис.
Переглядів
+65,4%
28,4 тис.
Реакцій
+308%
112
Звернень в месенджер
+120%
Показники в Instagram
За 7 місяців роботи – від моменту початку ведення сторінки
634 тис.
Охоплення
19,8 тис.
Переглядів
11 тис.
Реакцій
17 тис.
Кліків на посилання
Приклади статичних постів
Ніяк не можете оптимізувати ланцюжок поставок товарів? ��
Весь час плутаєтеся у рутинних задачах? ��
Довго обмінюєтеся документами та повідомленнями з постачальниками? 😐️
Підключайтеся до мережі «Вчасно.EDI» та спростіть життя компанії назавжди! ��
А ще наші клієнти-котики врятували 89 081 🌳від сумної долі стати непотрібними папірцями🫶
Найкращі! 💛
🚀 Великі новини для користувачів «Вчасно.ЕДО»!
Ми раді розповісти вам про масштабне оновлення, яке значно спростить та прискорить процес завантаження та підписання документів у «Вчасно.ЕДО».
Ось основні зміни:
1️⃣ Оптимізація порядку дій. Тепер після завантаження документа ви можете переглянути вибрані документи та управляти ними. Ця послідовність дій допомагає спростити одночасне завантаження кількох документів.
2️⃣ Drag-n-drop. Перетягуйте файли на будь-яке місце на сторінці. Це робить процес завантаження не тільки швидшим, але й інтуїтивнішим.
3️⃣ Покращення процесу підписання документів. Після налаштування документа ви не лише можете його зберегти, але й підписати, якщо вказаний контрагент і співробітник мають відповідні повноваження.
4️⃣ Інтерфейс, адаптований до потреб. Тепер ваш інтерфейс відповідає вашим запитам! Ніякого перевантаження функціями, якими ви не користуєтесь.
5️⃣ Автоматичне визначення процесу підписання. Система тепер може самостійно визначати, який процес підписання використовувати для документа, з можливістю змінити це налаштування після завантаження.
Ми завжди прагнемо вдосконалювати наші сервіси, враховуючи ваші відгуки та потреби. 💛
Спробуйте оновлення вже сьогодні та переконайтесь в його перевагах! 🌟
Етеншен! Шукаємо продакта для «Вчасно.Каса»! 👀
Якщо ти:
👉️ не боїшся відповідальності
👉️ вмієш швидко генерувати та перевіряти гіпотези
👉️ на «ти» з розробкою
👉️ можеш пройтися вулицею і спитати за ПРРО в кожному магазі та МАФі
То швидко залітай за посиланням в описі та надсилай резюме ☝️
Ми вже зачекалися! 😉
Забудьте про флешки та токени, ми оновили застосунок «Вчасно.КЕП»! 💡📱
Тепер ви можете миттєво і безкоштовно отримати ваш кваліфікований електронний підпис прямо в застосунку — як файловий, так і хмарний. Більше не потрібно носити з собою флешки або запам’ятовувати складні паролі, а документи підписуються в один клік. 🎉😉
Давненько не було новин про еТТН? Ось, маєте. 😉
30 травня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову про запуск експериментального проєкту з впровадження електронної товарно-транспортної накладної (еТТН) для внутрішніх вантажних перевезень. Проєкт реалізовуватиме Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури протягом двох років.
Компанії можуть приєднатися до системи еТТН, звернувшись до оператора платформи електронного документообігу. Наразі в проєкті беруть участь 25 провайдерів, серед яких і сервіс «Вчасно».
Більше інформації про еТТН та її переваги для бізнесу читайте у нашому блозі. ⭐️